footboll and dinner

todAY was it SOO MUCH TO doing !
låtsades att jag hade sovmorgon så bad mamma väcka  mej 40 min innan och soov ut !
- kom ändå försent till maxine
skolan började med film, el bella es la bestio  - då blev man  TRÖÖÖÖÖÖÖÖTT
efter  det vare englich time - film, rita - lektionen gick fort
sen  vare  teknik.. där jag utvecklade en mobiltelefon för gammla, med camera som blev riktiga bilder (otroligt(!)
-
LUUUUUUUUNCH
-
lunchrasten vare m'c dags, på tolvan kom konduktören på mig pinsamt* & HEMSKT ! 
för när han bad mig ta fram kortet igen  som jag gett till maxine så blev jag  såklart stressad  och gjorde det...
men när jag öppnade mitt lila fack så vare inget kort där(i) :O

väl inne på mc där blev det som vanligt, en mjukglass med varm chokladsås oh smartis mumms !
sen vare dags för skolan IGEN

första lektionen-
SO som var helt okej,
sen vare svenska fy fy hehe

Sen slutade vi, HALELUULLIAH !!!!!!!!!!!!!

då gick jag hem.. åt en  massa
sen vare fotboll och jag blev stressad  för var lite  sen
där fick vi nya  kläder

och efter det blev det kalaset ! fiskgryta hihiiii

love love love / josse josse josse

Kommentarer
Postat av: din syster

jossan kom och hjälp mig nuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

2009-04-07 @ 21:53:28
URL: http://simniing.blogg.se/
Postat av: hh

jag e på ditt rum

2009-04-07 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0