let the sun shine in

. det är hett kokhett. jag är i fjällen och solar svettas haha det förknippar man inte med fjällen precis men idag är det superfint ! och jag har bränt mej på näsan hahaha men annars är jag helt vit tycker jag någurlunda :P mer om det senare nu ska jag fundera ut hur jag ska käna ihop pengar till allt jag ska köpa när jag kommer hem. jag startade ju en liten kassa aja menmen. nu blire lite ben' & jerry's samtidigt som mamma ska färga mina ögonfransar. bara att njuta alltså. sen blire lite dans med Hedda, jag är då Magnus och hon Annika hahahaha XD vi håller på att öva på ett otroligt komplicerat lyft då jag lyfter upp henne & snurrar henne i luften. ojoj fast hon väger noll men är ioförsej 5 år mer senare puss ! (a) // j

Kommentarer
Postat av: Jessica:D

Dom hälsar tillbaka !!

Haré bäst <3

2009-04-07 @ 23:20:26
URL: http://hejdu.blogg.se/
Postat av: Tove

har du lugg :O aså det va jätte fint <3

2009-04-08 @ 14:08:13
URL: http://tovelundgren.blogg.se/
Postat av: josse S !<3

haha vaa menar du ,?men tack :D <3

2009-04-08 @ 18:23:11
Postat av: Anonym

hej jossi :) vilken finblogg du har ! hur gick de me vår ? hehe saknar dej ! <3

ses! puss älskar dej ! <3

2009-04-12 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0