TOVE TILDA CATTIN DISA

3/4 & 4/4  träffade jag och  disa, tilda och tove på boxx för att hyra film.
sen ville dem köra land och rike , så vi följde med dem hem  till tove, sen kom cattin och alex och var  med.
jag var SWE, tove o cattin florida, tilda &alex new york och disa LA. jag vann kan man säga  efter att ha tagit över La. MOHAHAHAHAHAHAHAH!!!!<3  sen hoppade vi studsmatta, massa kort ! :D och gungade på gungorna. men en gick av.. sen gick  disa hem. så vi följde henne,, men när vi kom tilbaks så skulle jag gå hem.
dem andra skulle dygna men efterssom jag hade match idag så fick jag inte.. men vi bestämde att jag skulle komma till tove 7.30 men när jag kom låg dem och sov ! :O:O och jag fick inte knacka... hihi fast sen vakna  dem. då öppnade dem dörren... och vi åt macka och jordgubbar och gjorde en piknick som vi skulle äta på bryggan, mysigt :D! vi tog med... cocacola,sea glass,skedar, och två  datorer haha :) när vi kom ner gjorde vi en reklamfilm  och tog kort som kommer sen! jag hade jätte kul med världens bästa flickor :)! men nu måste jag gå, har match ! puss
kramar /jossan<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0