A book dosen't help us. We have something like dady coulds Fantasy

HELLO GUYS ! är hemma från både the cool scool & att ha bakat ! det gjorde vi hos Axel,man kan inte säga att dem var frächa efter att ha legat på både golv med hårstrån i och på bord med äckligt jäss & krig i ? kan man säga så. isåfall hade det varit en perfekt beskrivning haha. senare blev det en massa städ som inte precis uppskatats av någon av oss två såå jag la över det jobbet till honom. medans jag därimellan var uppe i ett intensivt letande efter min kamera som kom bort, knäppt ? men nu är jag hemma och ska göra lite läxa faktiskt ! som  jag ser fram imot (NOT!!!) efter det så blir det middag från mina favoriter i köket hihi MUMMS ! men nu ska jag fixa min design lite , ska bli kul. 
hare bäst ! / jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0